Wednesday, May 24, 2017

25-5-2017 Aravissos - Giannitsa

Om 6 uur wordt ik wakker van een luid motorgeluid. Ik kijk naar buiten. De lucht is helder. Het wordt weer een mooie dag. Om 7 uur uur heb ik alles weer ingepakt. Maar ik heb om 8 uur afgesproken met Lou en Shawn. Onder een afdak vlak bij vind ik een stopcontact. Hij doet het dus kan ik mijn telefoon opladen en gelijk wat schrijven in mijn blog. Met Lou en Shawn wandelen we het dorp in en vinden een bar voor de ochtendkoffie. Overal aardige mensen die een praatje maken en willen weten waar we vandaan komen en waar we heen gaan. Vaak spreken ze een woordje Duits. Dan hebben ze daar een tijdje gewerkt. Het landschap is vlak met weer volop fruitboomgaarden. Het is saai maar het loopt makkelijk. We komen bij een ingestorte brug. Voor ons geen probleem. We klauteren er overheen. Om 2 uur bereiken we onze bestemming van vandaag. We gaan op zoek naar het busstation. Het is 1/2 uur lopen. Daar aangenomen begint het te plenzen. Geen regenspullen meegenomen. Mast het duurde maar kort. Het captainsdinner was gezellig en een ook filosofisch. Met vragen als: "Welk 'geschenk' neem je mee van deze tocht? Wat is je beste en wat is je slechtse herinnering aan deze tocht?"

No comments:

Post a Comment